TA rykker opp som «gullpartner»

FORNØYDE: Odds Kjersti Stordalen og TAs Jan Arild Tveten signerte ny avtale fredag. foto: ole martin møllerstad

FORNØYDE: Odds Kjersti Stordalen og TAs Jan Arild Tveten signerte ny avtale fredag. foto: ole martin møllerstad

Artikkelen er over 3 år gammel

SKIEN: Telemarksavisa øker innsatsen sin i Odd. Det er noe leserne vil få god nytte av.

DEL

I går ble den nye sponsoravtalen mellom TA og Odd underskrevet av skiensklubbens salgssjef Kjersti Stordalen og TAs administrerende direktør Jan Arild Tveten. Den innebærer at TA rykker opp som en av totalt åtte «gullpartnere» i klubben.

– Det vil si at TA nå er en av våre største samarbeidspartnere. Vi i Odd er opptatt av å ha et godt og profesjonelt forhold til media. Nå er begge fylkesavisene inne som sponsorer her, men det fine er at de ønsker seg litt forskjellige ting tilbake av oss, sier Stordalen.

Jan Arild Tveten er godt fornøyd med den nye avtalen.

– Grunnen til at vi er med, er jo at vi ønsker å assosiere oss med merkenavnet Odd. Med den nye avtalen vil vi bli enda mer synlige mot publikum og være mer involvert i klubbens arrangementer, sier han uten å ville kommentere om hvor mye TA nå er inne med.

Det er allerede klart at Odd-Brann 4. juni kommer til å bli en «TA-kamp».

– Det er litt tilfeldig. Jeg tror ikke redaktør Ove Mellingen er klar over det en gang, smiler Tveten.

– Da kommer vi til å invitere leserne på kamp. Vil vil også gjøre flere liknende ting. Dette vil leserne merke.

Artikkeltags