Nå har de problemer igjen - det får kundene til å rase

Foto: Thomas Brun / NTB scanpix

Foto: Thomas Brun / NTB scanpix Foto:

Av
Artikkelen er over 3 år gammel

Verken nettbanken eller hjemmesidene til Norges største bank, DNB, var tilgjengelige for brukerne torsdag morgen.

DEL

Det er bare gått ett drøyt døgn siden forrige gang DNBs kunder ikke fikk logget inn på sin nettbank, ifølge Dagbladet.

Det var verken mulig å komme inn på selve hovedadressen www.dnb.no eller på nettbanken gjennom DNBs app for iPhone da NTB forsøkte torsdag morgen.

Kommunikasjonsdirektør Even Westerveld var ikke tilgjengelig.

«Våre selvbetjente løsninger og dnb.no er dessverre nede akkurat nå. Vi er på saken og jobber på spreng for å løse dette», skriver DNB til kundene som klager på deres Facebook-side.

Dagbladet skriver at kundene nå er i harnisk mot banken, og flere har sagt sin mening om de gjentatte problemene på bankens Facebookside.

- Nettbanken er nede...igjen. Dere overgår jo NSB i trøbbel med linjene, skriver en irritert kunde.

- Snart blir det bytting av bank, skriver en annen.

Artikkeltags