Herkules på topp blant sentrene

Av
Artikkelen er over 5 år gammel

SKIEN: Herkules er kåret til årets senter i service- og kundetilfredshet blant Sektorgruppens 36 kjøpesentre i Norge.

DEL

Utmerkelsen går til det kjøpesenter som både gjennom årets kundetilfredshetsundersøkelser har oppnådd høyest score blant kundene og har scoret høyest på såkalt Mystery shopping, som er en servicemåling av butikkene på senteret.

SYSTEMATISK

Senterleder Ronny Sundvall mener det ikke er tilfeldig at senteret gjør det bra i kåringen.

– Det ligger flere år med systematisk jobbing der kompetanse har vært helt sentralt. Derfor var det helt naturlig for senterledelsen i 2009 og starte en egen skole, Herkules-skolen, for å sikre kunnskap om varehandel og bygge stolthet til bransjen. Her har de beste kandidatene til og med muligheten for å formalisere kompetansen sin til fagbrev innenfor salgsfaget, sier han.

– Vi har tro på at økt kompetanse skaper trygghet og mestring. Det skaper igjen bedre service til kundene, sier senterlederen. Han mener dette er en utmerkelse som deles av alle som jobber på Herkules. Hittil har nærmere 200 medarbeidere ved Herkules vært igjennom Herkules-skolen.

– Utmerkelsen gir oss ytterligere motivasjon til å skape de beste opplevelsene for våre kunder. Derfor er tilbakemeldingene vi får fra kundene så viktige.

Artikkeltags